مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت : متقاضیان حضور در چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور تا ۱۲ مرداد ماه فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهزاد محمدی مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت : چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد این نمایشگاه تبیین نقش روستاییان و عشایر در سال رونق تولید است، گفت : عشایر استان کرمانشاه به منظور شرکت و درخواست غرفه در این نمایشگاه ملی فراخوان شده‌اند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه بیان داشت: متقاضیان شرکت کننده در این نمایشگاه برای درخواست غرفه می‌توانند تا پایان روز ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان امور عشایر ایران به نشانی www.ashayer.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم درخواست شرکت در نمایشگاه اقدام کنند.

این مسئول بیان داشت: محور‌های شرکت در این نمایشگاه شامل زنجیره تولید گوشت، بوم‌گردی عشایر، گیاهان دارویی، صنایع دستی، فرآورده‌های دامی و لبنی، صنایع تبدیلی و بسته بندی، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها است.

وی موسیقی سنتی و هنر‌های آئینی، پوشاک سنتی و محلی، شرکت‌های مهندسی و خدماتی عشایر، کارخانجات و کارگاه‌های تولید نهاده‌های دامی، انرژی‌های پاک، مجله و نشریه‌های عشایری، تجهیزات آبرسانی و عمرانی و سایر فعالیت‌های صنعتی، صنفی و فرهنگی عشایر را از دیگر محور‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

محمدی عنوان کرد: سال گذشته ۷۰۰۰ نفر از عشایر استان در این نمایشگاه حضور داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.