سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: هیئت مدیره تاکید کرده که هرچه زودتر شرایط لازم برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه فولادشهر مهیا شود.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط ورزشگاه فولادشهر برای تجهیز و الزامات مدنظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: در جلسه روز گذشته (یکشنبه) هیئت مدیره تاکید شد که هرچه زودتر شرایط لازم برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه فولادشهر مهیا شود و درحال عقد قرارداد با پیمانکار هستیم تا کار‌های نصب گیت‌های الکترونیکی و شماره‌گذاری صندلی‌ها را انجام دهد.

او افزود: مطمئن باشید تا پیش از شروع لیگ نوزدهم، الزامات فدراسیون فوتبال در ورزشگاه فولادشهر را انجام خواهیم داد و مشکلی وجود نخواهد داشت. هنوز زمان قرعه کشی لیگ برترو برگزاری آن مشخص نیست و ما نیز تلاش می‌کنیم تا آن زمان، کار‌های مربوط به استاندارسازی ورزشگاه را انجام دهیم.

جمشیدی ادامه داد: فولاد شهر یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است و الزمات را در این ورزشگاه انجام خواهیم داد. فکر می‌کنم به جز ورزشگاه آزادی، از لحاظ استاندار سازی و امکانات از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستیم. هنوز زمان قرعه کشی لیگ برتر اعلام نشده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد شرایط تیم فوتبال این باشگاه پیش از دیدار با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و آماده حضور مقابل الاتحاد هستند. قرار است اعضای تیم برای دیدار با فولاد راهی خوزستان شوند و پس از برگزاری بازی دوستانه با این تیم راهی اصفهان می‌شوند تا ۱۲ مرداد راهی امارات شوند.

وی در پایان گفت: فعالیت باشگاه ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات به پایان رسید و همچنین ۳ بازیکن سرباز ما به تیم بازگشتند و مشکلی در این زمینه نداریم. البته محمدرضا خلعتبری مصدوم است که به ۲ ،۳ بازی نمی‌رسد، اما با شروع لیگ می‌تواند تیم را همراهی کند. تیم خوبی داریم که امیدوارم بتواند الاتحاد را شکست دهد.


بیشتر بخوانید:

۴ ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

منصوریان: افتخار می‌کنم یک پرسپولیسی در خیابان با من سلفی بگیرد/ تا زمانی که درگیر فضای مجازی هستیم ورزشگاه‌ها آلوده‌تر می‌شوند/ جدایی از استقلال حالم را بد کرد

۲ بازیکن خارجی ذوب به آسیا می‌رسند/ سبزپوشان همچنان منتظر ۳ سرباز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار