مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی بهسازی جاده حسن آباد که از مسیر‌های مواصلاتی مهم برای صنعتگران است، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه، گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور مردم و صنعتگران تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان شهرداری مشهد، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و راه و شهرسازی خراسان رضوی امضا شد که امروز عملیات اجرایی فاز اول آن آغاز شد.

او ادامه داد: این جاده اهمیت فراوانی برای صنعتگران و کارگران دارد، زیرا هر روز در این مسیر تردد دارند بر همین اساس بهسازی و بازسازی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد تا وضعیت یکی از محور‌های اصلی استان مطلوب شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: همچنین اهمیت این جاده علاوه بر قرار داشتن در مسیر ورودی به شهرک صنعتی توس، به ورزشگاه ثامن و شهر‌های طرقبه و شاندیز نیز راه دارد که حجم ترافیک در آن را سنگین می‌کند و بهسازی آن ضروری بود.

مهدی زاده مقدم افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال که سهم این شرکت ۳۰ درصد، شهرداری مشهد مقدس ۴۰ درصد و راه و شهرسازی به نمایندگی از وزرات راه و شهرسازی هم ۳۰ درصد است که در مدت هشت ماه اجرا خواهد شد و فاز اول آن امروز با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

او تصریح کرد: شهرک صنعتی توس به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی استان و کشور با ۴۴۷ هکتار زمین و ۸۲۲ واحد صنعتی و نیز سرمایه گذاری ۱۲۰۰۸ میلیارد ریال، اشتغال بالغ بر ۳۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف. ح

اهمیت جاده حسن آباد برای صنعتگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.