سرپرست نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: ورزشکاران نوجوان با هدف کسب تجربه به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام شدند.

صدیقه کعبی زاده سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد بانوان نوجوان جودوکار کشورمان در مسابقات آسیایی که در چین تایپه برگزار شد و این که چرا نتوانستند نتایج جالبی را کسب کنند اظهار داشت: بانوان نوجوان اولین بار بود که در این مسابقات حضور داشتند و آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نگاه مثبتی به رشته بانوان دارد.

او افزود: قرار شد که اردوی مشترکی را تشکیل دهیم و به همین منظور ما برای تشکیل این اردوی مشترک با کشور‌های همسایه نظیر آذربایجان، ترکیه مکاتبه کردیم و از آن‌ها در خواست کردیم که در تیر ماه یک اردوی مشترکی را با هم داشته باشیم. اما با بدشانسی که نصیب ما شد این اردوی مشترک،  با برنامه‌ای که آن‌ها قرار بود در رده نونهالان برگزار کنند تداخل پیدا کرد و ما این فرصت اردوی مشترک را از دست دادیم و جودوکاران  نتوانستند با آمادگی کامل به مسابقات آسیایی اعزام شوند.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون جودو درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی گفت: پیش از آغاز این رقابت‌ها پیش بینی می‌کردیم که یک ورزشکار ما بتواند مدال کسب کند. اما توانستیم که یک مقام پنجمی را بدست آوردیم. اعزام ملی پوشان نوجوان به این مسابقات بیشتر برای کسب تجربه در این رقابت‌ها بود و من امیدوارم که در بخش جوانان بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم..


بیشتر بخوانید:

محمدیان:زحمات بانوی جودوکار با تصمیم کمیته ملی المپیک بر باد رفت/ بدون بهانه سهمیه بازی‌های جاکارتا را کم کردند

درخشان: هنوز تصمیمی برای اعزام نفرات به گرنداسلم پاریس نگرفته ایم

اردوی مشترک تیم ملی بانوان جودو با تیم ملی بانوان کارگران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جودو بانوان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
این خانم گفته : پیش از آغاز این رقابت‌ها پیش بینی می‌کردیم که یک ورزشکار ما بتواند مدال کسب کند. اما توانستیم که یک مقام پنجمی را بدست آوردیم!!!!!!!!! خانم محترم ! مقام پنجم با دو باخت متوالی و بدون برد بوده و تیم دختران لرستان که بعنوان تیم ملی کشور به مسابقات اعزام شده یک امتیاز انفرادی هم نگرفتند !
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۲۳:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
این بهانه ها رو نیاری چی بگی ؟ آیا تیمهای دختران سایر کشورها هم از کودکی در رقابتهای گرندپریکس و گرند اسلم جهانی تجربه کسب کرده بودند ؟ این بهانه ها رو بذار نایب رییس فدراسیونهای دیگه شدید بگید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
دمت گرم داداش ارسلان . چه خوب گفتی
آخرین اخبار