امام جمعه رامسر گفت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درحال تدوین برنامه‌ای برای جوانگرایی است و بنا دارد ۶۰ سالگی، سن پایان کار ائمه جمعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر به مناسبت هفته آدینه و سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: نماز جمعه قرارگاه معنویت و فرهنگی است و در برنامه داریم ستاد نماز جمعه رامسر را به سمت جوانگرایی پیش ببریم.

وی افزود: ارتباط نزدیکی با جوانان دارم چرا که معتقدم ما باید سنگ صبور جوانان باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها از مهم‌ترین جریان ساز‌های اجتماعی است گفت: با توجه به گسترش رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های مجازی، فضا برای انتقال مفاهیم و آگاهی افزایش یافته است.

وی افزود: خطبه‌های نمازجمعه بطور هفتگی به اداره اطلاعات، فرمانداری و نهاد نمازجمعه ارسال می‌شود و تا ظهر شنبه تمام خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور آنالیز و انتقادات و پیشنهادات و موارد مطروحه به دستگاه‌های متولی منعکس و پیگیری می‌شود.

امام جمعه رامسر گفت: خطبه‌های نمازجمعه بسیار با اهمیت است، ولی در رسانه‌های منطقه این خطبه‌ها مورد تحلیل قرار نمی‌گیرد که نیاز است خبرنگاران در آنالیز خطبه‌های نمازجمعه با توجه به شرایط منطقه اقدام نمایند.

وی افزود: یک امر قبل از به مرحله تصمیم و اجرا رسیدن باید با ایجاد گفتمان و به وجود آمدن مطالبه گری مردمی بررسی و تحلیل و سپس وارد فاز اجرایی شود.

وی افزود: رامسر کار‌های عقب مانده زیادی دارد که باید با پیگیری همه مسئولان و مشارکت مردم پیگیری، مطالبه گری و رفع شود.

رضایی گفت: کار‌های بزرگی در رامسر قابلیت انجام دارد که در ادامه فعالیتمان خیز بلندی برای تحول رامسر برداشته ایم و در خدمت مردم رامسر هستم.

وی در پایان گفت: نماز جمعه رامسر به نسبت جمعیت شهرستان از شلوغ‌ترین شهرستان‌های  مازندران است.
انتهای پیام/س
 

ضرورت آنالیز خطبه های نماز جمعه  توسط رسانه ها

برچسب ها: نماز جمعه ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار