مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از عرضه بیش از ۲ هزار تخته فرش و تابلو فرش دستباف در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت : این نمایشگاه مجموعه بسیار زیبایی از بهترین و برترین فرش‌های ایرانی است و اکثر شهر‌های ایران که برند فرش هستند و در این صنعت فعال می‌باشند در نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت : فرش‌های ماهی تبریز، کاشان، تابلو فرش‌های قم، فرش قمات، اردکان، یزد، سیرجان، افشار بیجار، فارس، تکاب و ... بخشی از آثار عرضه شده در این نمایشگاه است.

امامی نیا با بیان اینکه همه فرش‌ها ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار ارائه می‌شود، ادامه داد: این مجموعه در فضای ۲ هزار متر مربع است که ۴۰ واحد از شهر‌های تهران، اصفهان، همدان، شیراز، قم، بیجار، بوکان، سیرجان، کاشان، تبریز، یزد و اردکان حضور دارند.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ آماده بازدید همشهریان است.

دهمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش دستباف که از روز گذشته با حضور معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه آغاز شده تا ۱۱ مرداد ادامه خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاه بین المللی در بوستان شاهد

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.