مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان از رکوردشکنی رطوبت ۸۶ درصدی در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز دوشنبه ۷ مردادماه، رطوبت در هندیجان ۸۶ درصد، ماهشهر ۷۹ درصد، بستان و امیدیه ۶۸ درصد، آغاجاری ۶۵ درصد، دزفول ۵۶ درصد، بهبهان درصد، شوش ۵۱ درصد، اهواز ۴۷ درصد و شوشتر به ۴۵ درصد رسید.

وی درخصوص وضعیت هوا در روز‌های آتی بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده وزش باد‌های متوسط تا شدید طی فردا تا اواخر هفته جاری به ویژه در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی است که احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در این مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری اظهار داشت: همچنین از اوایل شب تا اوایل صبح روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با جنوبی شدن جریانات طی ساعاتی احتمال افزایش رطوبت در شهر‌های ساحلی استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: طی فردا افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دما و وقوع دما‌های ۴۹ درجه در برخی نقاط استان مورد انتظار است.

به گفته محمد سبزه زاری؛ آبادان با ۴۷.۲ و ایذه با ۲۱.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر‌های استان بوده اند و دمای اهواز بین ۴۵.۷ تا ۲۷.۱ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.