مجتمع شهید علیمحمدی آماده افزایش میزان غنی سازی است اگر طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکند گام سوم عملی می شودحسنوند گفت: این مرکز فعال است و آمادگی لازم برای اجرایی کردن تصمیمات مسئولان عالی نظام برای غنی‌سازی بالاتر در کوتاهترین زمان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس صبح امروز از پایگاه هسته‌ای شهید دکتر مسعود علیمحمدی (فردو) در قم بازدید کردند و مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای آخرین تحولات، پیشرفت‌ها و فعالیت‌های غنی‌سازی در این پایگاه را در اجرای گام اول و دوم برای کاهش تعهدات کشور بر برجام بررسی کردند.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع هسته‌ای شهید علمیحمدی (فردو) گفت: این مرکز فعال است و آمادگی لازم برای اجرایی کردن تصمیمات مسئولان عالی نظام برای غنی‌سازی بالاتر در کوتاهترین زمان وجود دارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس هدف از این بازدید را مشاهده عینی کاهش تعهدات برجامی کشور در گام اول و دوم بیان کرد و افزود: اگر طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکند این آمادگی وجود دارد که گام سوم نیز عملی شود.

 حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید گفت: بحمدالله پایگاه هسته‌ای فردو فعال است و این آمادگی وجود دارد که در صورت تصمیم مسئولان عالی رتبه نظام، برای غنی‌سازی بالاتر در کوتاهترین زمان اقدام شود.

حسنوند بررسی مشکلات و نیاز‌های سازمان انرژی هسته‌ای و تأمین بخشی از منابع مالی طرح‌های تحقیقاتی و اجرای نیروگاه‌های اتمی را از دیگر موضوعات مطرح در این بازدید اعلام کرد و گفت: کمیسیون انرژی مجلس این موضوعات را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ح

مجتمع شهید علیمحمدی آماده افزایش میزان غنی سازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار