سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: مدیریت و زیرساخت فوتبال بانوان هنوز به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ملی حفاری از هفته گذشته، یکم مرداد ماه تمرینات خود را آغاز کرده است و خوشبختانه امکانات و تجهیزات خوبی هم در اختیار ما است، چون نزدیک به شروع مسابقات هستیم در حال حاضر برنامه تمریناتمان با کار بدنسازی هم همراه است. خوشبختانه با توجه به اینکه یکسری از بازیکنان ما خوابگاهی هم هستند، باشگاه خوابگاهی هم برای بازیکنان در نظر گرفته و بازیکنان ملی پوش تیم ما شامل طاهره مهدی پور، فرشته خسروی، فهیمه زارعی، سحر و فاطمه پاپی هستند.

او تصریح کرد: مدت ۲ هفته است که با تیم ملی حفاری به توافق رسیده ام و به همین خاطر در جلسه قرعه کشی حضور نداشتم و نمی‌دانم چه  چه اتفاقاتی رخ داده است، سال گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان برگزاری اولین دور پلی آف را تجربه کرد، هر چند کم و کاستی‌هایی در به اجرا درآوردن آن وجود داشت، اما انشاالله این مشکلات هم رفع می‌شوند و این امید می‌رود که اتفاقات اخیر به نفع فوتسال بانوان کشور ما باشد.

بارانی در ادامه گفت: لیگ بانوان همیشه با مشکلاتی همرا بوده است و یکی از آن موارد مسئله حضور تیم‌هایی است که توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، برخی از این تیم‌ها به دلیل یکسری مشکلات نمی‌توانند به طور مداوم در لیگ تیم داری کنند، فقط چند تیمی که زیر نظر بخش دولتی هستند مانند پالایش نفت و ملی حفاری همیشه در لیگ حضور مداوم دارند و نسبت به تعهداتشان مسئولانه عمل می‌کنند.

سرمربی تیم ملی حفاری  تصریح کرد: متاسفانه هنوز زیر ساخت‌های مدیریتی در فوتبال و فوتسال بانوان به جایگاه واقعی خودش نرسیده است و مشکلاتی در آن وجود دارد، اما امیدواریم که انشا الله در آینده خیلی از مشکلات برطرف شوند و اتفاقاتی رخ دهند که به نفع این رشته ورزشی بانوان است.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار