مدیر عامل تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت: اکثریت تیم‌ها به هزینه ورودی مسابقات فوتسال بانوان معترض بودند، سازمان لیگ باید تدبیری در این خصوص اتخاذ کند.

پارو: هزینه ورودی لیگ برتر فوتسال بانوان بالاستاحمد پارو مدیر عامل تیم فوتسال فوتسال پالایش نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هزینه ورودی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جدید از ۶ میلیون به ۱۵ میلیون تومان رسیده است و با توجه به تورم‌های اقتصادی حال حاضر کشور و سایر هزینه‌هایی که تیم‌ها در طول فصل متقبل می‌شوند این مبلغ، هزینه بالایی برای باشگاه‌ها به شمار می‌آید.

او تصریح کرد: در جلسه قرعه کشی سازمان لیگ اکثریت تیم‌ها نسبت به هزینه ورودی مسابقات فصل جدید معترض بودند، چون همه باشگاه‌ها می‌دانند تیم داری در بخش بانوان خیلی سخت شده است و اگر از ما حمایت کافی نشود با مشکلات زیادی در این راه مواجه خواهیم بود. مسئولان سازمان لیگ باید یک راهکار مناسب در نظر بگیرند که هزینه ورودی‌های بخش ورزشی بانوان پائین‌تر بیاید. باید این را بگویم که باشگاه‌هایی که در بخش بانوان فعالیت می‌کنند نیاز به حمایت گسترده فدراسیون فوتبال دارند و اگر اقدامی در این خصوص صورت نگیرد خیلی از تیم‌ها در آینده ای نزدیک انصراف خواهند داد.

رسانه رسالت خودش را انجام می‌دهد

مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: رسانه‌های داخلی هر کدام به نوبه خود با رساندن مشکلات ورزشی بانوان به گوش مسئولان رسالت خبری خودشان را انجام می‌دهند و به یک طریقی آن‌ها در این راه کمک حال ما هستند.

پارو در ادامه گفت: در فصل جدید رز جدیدی زاده هدایت تیم پالایش نفت را برعهده می‌گیرد و با توجه به بودجه‌ای که داریم برای خرید بازیکنان تیممان اقدام می کنیم، در جلسه‌ای هم که توسط اعضای شورای این باشگاه برگزار شد، تصمیم بر این شد که از بازیکنان جوان و بومی خودمان استفاده کنیم اما اگر بازیکنان باتجربه و ملی پوش کشورمان شرایط مالی تیم ما را بپذیرند، این بازیکنان را به باشگاه خواهیم آورد.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار