مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب گفت: پارسال بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان مقاوم سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میزان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب در بازدید قائم مقام نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن از طرح‌های مسکن داراب، بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی داراب در پارسال ۱۶۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان بوده، که این اعتبار از محل تسهیلات ویژه و تسهیلات حوادث تامین و هزینه شده است.

وی، پرداخت ۸۳۳ فقره تسهیلات بلاعوض به متقاضیانی که تسهیلات مقاوم سازی و حوادث دریافت کرده اند را از دیگر اقدامات این بنیاد اعلام کرد و افزود: این تسهیلات دراختیار مددجویان زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد و قشر‌های کم در آمد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمدحسن مرادی، قائم مقام نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و امام جمعه موقت شیراز نیز اضافه کرد: بنیاد مسکن در زمینه تامین مسکن نیازمند به عنوان یک آرمان نظام اسلامی، گام‌های موثری برای تامین مسکن نیازمندان برداشته است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی بنیاد مسکن این است تا افرادی که نیاز بیشتری به مسکن دارند در اولویت باشند و صاحب خانه شوند.

مرادی، رسالت اصلی این نهاد را کمک به محرومان و قشر‌های کم درآمد از جمله روستایی و شهری دانست و تاکید کرد: هر جا نیازمندی صاحب خانه و باری از دوش مردم برداشته می‌شود نتیجه کار جهادی و خدمتگزاری بی منت به مردم است که موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

انتهای پیام/ت

مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در داراب

برچسب ها: مسکن ، مسکن اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار