استاندار مرکزی گفت: کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس فرصتی برای بیان ناگفته‌های جنگ است

کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس فرصتی برای بیان ناگفته‌های جنگ/ رئیس جمهور آمریکا پله پله از مواضع خود عقب نشینی می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باید برای نسل جوان بیان شود و کنگره نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان فرصت مناسبی است تا بسیاری از ناگفته‌های مربوط به فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ۴۱ سال اخیر برای این نسل تبیین شود.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد کنگره نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد و بطور قطع توصیه‌ها و تاکیدات ایشان مقدمه‌ای برای برگزاری بهتر این کنگره خواهد بود.

استاندار مرکزی خطاب به مدیران استانی و ادارات کل گفت: برگزاری این کنگره یک وظیفه اداری نیست بلکه یک وظیفه ملی و انقلابی است و نباید از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار کرد.

رئیس جمهور آمریکا پله پله از مواضع خود عقب نشینی می‌کند

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با عنایت خداوند و پشتیبانی مردم فهیم در اوج قدرت قرار دارد گفت: همه تحلیل‌هایی دشمنان که برای جمهوری اسلامی ایران داشتند نقشه بر آب شد و رئیس جمهور آمریکا امروز پله پله از مواضع خود عقب نشینی می‌کند و در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ایران باید زانو بزنند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار در خلیج همیشه فارس هواپیمای مسافربری بی دفاع کشورمان را مورد حمله موشک خود قرار داد که در آن حادثه دلخراش جمعی از هموطنان مان به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند و دل مسلمانان از این حادثه آزرده خاطر شد، اما اکنون به برکت وجود رهبری قاطع و مردم فداکار جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که پهپاد نظامی آمریکایی را ساقط می‌کند و آن‌ها نمی‌توانند کاری در مقابل این حرکت بزرگ جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

 

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: تمام تلاش مسئولان استان مرکزی بر این است که این کنگره با برنامه‌ریزی مناسب و دقت فراوان به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا بتوان به خوبی قدردان رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

سردار کریمی افزود: کمیته‌های مختلف برگزاری این کنگره تشکیل شده و همه در فعالیت هستند و قرار است اجلاسیه اصلی این کنگره مهرماه سال جاری در اراک برگزار شود

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مهرماه سال جاری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، امام خمینی(ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.