رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در اراک گفت: شهدا به سمبل منجی در برابر ظلم و ستم استکبار تبدیل شده‌اند.

شهدا به سمبل منجی در برابر ظلم و ستم استکبار تبدیل شده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در محل استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

شهدا به سمبل منجی در برابر ظلم و ستم استکبار تبدیل شده‌اند

آیت الله محسن اراکی رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه گفت: شهدای جنگ تحمیلی به واسطه ایثار و فداکاری مثال زدنی به یک سمبل منجی در برابر ظلم و ستم استکبار تبدیل شده‌اند.

آیت الله محسن اراکی افزود: آنچه که امروز ملت ایران را به یک قدرت مطلق و باعظمت در منطقه و جهان تبدیل کرده اهداف انقلابی است که به وسیله امام راحل در کشور نهادینه شده است.

برگزاری کنگره شهدا در همه استان‌ها تا ۱۴۰۰

سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران کشور در این جلسه گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا از ۱۰ سال پیش در کشور شروع شده و تا سال ۱۴۰۰ نیز باید تمامی استان‌های کشور کنگره‌های شهدای استانی خود را برگزار کنند.

سردار حق طلب افزود: مشکلات اجتماعی در کشور با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری از جنگ تحمیلی قابل جبران است.

رسانه‌ها در انعکاس کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس با قدرت ظاهر شوند

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم گفت: رسانه‌ها نیز باید در انعکاس این کنگره با قدرت ظاهر شوند تا بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: کنگره نقش امام خمینی در دفاع مقدس باید با مشارکت گسترده و عموم مردم و مسئولان برگزار شود.

وی اضافه کرد: انتظارات از این استان به لحاظ این که زادگاه امام خمینی است بالا است و آحاد مردم باید با حضور گسترده در این کنگره بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام راحل شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

تلاش ۴ ساله برای کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله هم گفت: از چهار سال گذشته تاکنون برای برگزاری هرچه بهتر کنگره کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تلاش شده است.

سردار کریمی افزود: تا زمان برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۲ اجلاسیه پیرامون این موضوع در استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: امام خمینی(ره) ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.