۵۷ نفر از دانش‌آموزان مدارس آستارا در کلاس‌های دارالقرآن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سوسن طلوعی مسئول دارالقرآن امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: امسال ۵۷ نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان در کلاس‌های قرآن آموزی شرکت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه، از این تعداد ۴۷ نفر دختر و ۱۰ نفر پسر هستند، افزود: این کلاس‌ها در ۳ رشته روان‌خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم در دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) ساختمان قدیم آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: کلاس‌های اوقات‌فراغت سه روز در هفته روز‌های شنبه، یک‌شنبه و سه‌شنبه به مدت یک ساعت و نیم در این دار القرآن برگزار می‌شود.

سوسن طلوعی با بیان اینکه، رده سنی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های اوقات‌فراغت دارالقرآن بیشتر از مدارس ابتدایی است، افزود: مدرس این کلاس‌ها سعیده بهزادی است.

وی کلاس‌های دارالقرآن را محلی مناسب برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان دانست و گفت: قرآن مبنای حیات روحانی، جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها است که انس با آن، انسان را از یأس و ناامیدی دورساخته و باعث می‌شود که انسان در مسیر گناه قرار نگیرد.

مسئول دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شهرستان آستارا تصریح کرد:در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه حضور در این کلاس‌ها اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام / ق 

 

شرکت دانش آموزان آستارایی در کلاس های دارالقرآن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.