استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اکنون با مشخص شدن سه شرکت استانی در زاهدان، امیدواریم تا سال آینده گازرسانی به این شهر به اتمام برسد.

گازرسانی ۳ شهر زاهدان در هفته دولت سال ۹۹ تمام می‌شوداحمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توسعه گازرسانی در استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان در مقابل با دیگر استان‌های کشور، پایین‌ترین سطح را دارد، اما با توجه به نگاه دولت به این مسئله، اکنون گاز رسانی به شهر‌های زابل، خاش، میرجاوه و خط انتقال ایرانشهر به چابهار در دست اجرا است. امیدواریم باتوجه به اقدامات دولت،گاز رسانی شتاب بیشتری بگیرد.


بیشتر بخوانید: بنیاد مسکن متولی اصلی ساخت و ساز در استان سیستان و بلوچستان است


استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور پیشنهاد دادیم، شرکت‌های گاز رسانی استان‌های مختلف تعیین شوند و اکنون با مشخص شدن سه شرکت استانی در زاهدان، امیدواریم تا سال آینده گازرسانی به این شهر به اتمام برسد، همچنین برای شهرهای زابل و خاش هم شرکت‌هایی معین شدند، البته شرکت گاز استانی هم موظف شد تا بخش‌هایی از اقدامات گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان را انجام دهد.

وی ادامه داد: شرکت ملی گاز، گازرسانی به تمام شهرهای این استان را در اولویت کاری خود قرار داده است. امیدواریم امسال اتفاقات خوبی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار