رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از نیمه دوم پارسال تا کنون بیش از ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: به منظور توسعه طرح‌ها و فعال سازی واحد‌های تولیدی استان از ابتدای شروع مرحله دوم طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید از نیمه دوم سال ۹۷ تا کنون ۱۲۹ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان به ۶۱ بنگاه تولیدی ازطریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۹۳ مورد از بنگاه‌های اقتصادی به منظور استفاده از تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند که تعداد ۳۶ مورد در بخش صنعت و معدن، ۵۶ مورد در بخش جهاد کشاورزی و یک مورد در بخش میراث فرهنگی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: از این ۹۳ مورد، ۷۸ مورد برای دریافت ۱۹۸ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان، در کارگروه استانی برررسی شد.

حسینی یادآور شد: از ۷۸ مورد درخواست بررسی شده در کارگروه استانی، ۶۵ مورد به مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان، به بانک عامل ارجاع شد که تا کنون بانک‌ها به ۶۱ مورد مبلغ ۱۲۹ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان تسهیلات داده‌اند و بقیه نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ک

پرداخت تسهیلات برای رونق تولید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.