مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری گفت: اردوی تیم‌های ملی با دستور رئیس فدارسیون به خارج از تهران منتقل می‌شود.

بهرامی: برگزاری اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری در خارج از تهران دستور علی مرادی استمهدی بهرام زاده  مربی جدید تیم ملی جوانان وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من اواخر مرداد ماه به تیم ملی جوانان آمدم و به جای شاهو جوانمردی، مربی سابق تیم ملی جوانان، به این تیم اضافه شدم. فعلا برنامه به این صورت است که در تیم ملی جوانان از مربیان به صورت ادواری استفاده شود.

بهرام زاده درباره روند آماده سازی تیم ملی جوانان وزنه برداری تصریح کرد:  تمرینات وزنه برداران همچنان در حال پیگیری است و به زودی از ملی پوشان حاضر در اردو رکوردگیری انجام می‌شود.  

مربی تیم ملی جوانان در خصوص برگزاری اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری در خارج از تهران، بیان کرد: برگزاری اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری در خارج از تهران، دستور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و کمیته فنی تیم‌های ملی است. البته در ۲ هفته آینده ما همچنان تمرینات مان را در تهران برگزار می‌کنیم و باید ببینیم که دوره بعدی تمرینات در کجا برگزار می‌شود.

بهرام زاده درباره قهرمانی تیم ملی جوانان در رقابت‌های آسیایی، گفت:  ما توکل مان به خدا است، اما باید تا نزدیکی برگزاری مسابقات صبر کنیم البته که تصمیم قطعی درخصوص تعداد نفرات اعزامی به این مسابقات گرفته نشده است، چون هنوز بیش از یک هفته از شروع دور جدید تمرینات نمی‌گذرد و با توجه به رکوردگیری که داریم، نفراتی احتمالا اضافه می‌شوند.

او ادامه داد: ما گزارشی را بعد از رکوردگیری ارائه خوهیم داد و شورای فنی تصمیم گیری می‌کند. ما به عنوان کادر فنی تیم ملی یک نظر داریم  و آن‌ها نیز یک نظر خواهند داشت و البته با توجه به استارت لیستی که مشخص خواهد شد برای مسابقات آسیایی، شاخص‌هایی در نظر گرفته می‌شود و طبق همین ارزیابی‌ها نفرات مان را برای شرکت در بازی‌های آسیایی مشخص می‌کنیم.

 تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران از تاریخ ۲۸ مهر تا ۵ آبان در رقابت‌های آسیایی کره شمالی شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

تاخیر در آغار لیگ برتر وزنه‌برداری

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در مازندران برگزار می‌شود

ابهام در اعزام سهراب مرادی به آلمان


انتهای پیام/

اظهارات مربی جدید تیم ملی جوانان وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار