رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: اگر اسباب بازارسازی و بازاریابی برای مشاغلی خانگی فراهم شود بسیاری از معضلات بیکاری در جامعه حل می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، احتشام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند صبح امروز در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند گفت: کسانی که در خط تولید محصولات قرار دارند قطعا از مهارت‌های لازم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بیرجند تمام تلاش خود را برای بازاریابی محصولات و تولیدات کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌دهد. افزود: اسباب شناسایی تولیدات خوب و معرفی تولیدات خانگی کارآموزان و هنرجویان را بیشتر فراهم خواهیم کرد.

احتشام با اشاره به اینکه برای اشتغال و بازار کار نیاز به مهارت وجود دارد گفت: داشتن مهارت یکی از الزامات برای داشتن اشتغال است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند افزود: کار‌های با خلاقیت جوانان در مجموعه فنی و حرفه‌ای استان ارزشمند است و افراد با مهارت آموزی می‌توانند بیشترین استفاده را از توانایی‌های خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید اسباب فروش تولیدات کارآموزان در بازار‌های کار فراهم شود بیان کرد: در اتاق بازرگانی استان به صنایع دستی و هنر‌های با دست توجه ویژه‌ای خواهد شد.

احتشام اظهار کرد: اگر خوشه کسب و کار خانگی و صنایع دستی در استان زیر نظر مجموعه یک شرکت مادر شکل بگیرد می‌تواند اسباب بسیاری از اشتغال‌های خانگی را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به اینکه مشکل اصلی بیشتر واحد‌های تولیدی، بازار است گفت: اگر زمینه بازار فروش برای آن‌ها فراهم شود پیشرفت خوبی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ خویش فرمایی و کارآفرینی توسعه یابد افزود: بسیاری از تولیدات کارآموزان در فنی و حرفه‌ای توانایی تبدیل به صادرات را دارد.

انتهای پیام / ط ا

توجه ویژه به صنایع دستی در اتاق بازرگانی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار