مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند گفت: بیشتر رشته‌های اجرا شده در این مرکز منجر به ایجاد اشتغال خانگی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شاهرخی مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند  امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند دارای ۹ کارگاه مهارتی است که در آن دوره‌های آموزشی از جمله دوره‌های ثابت، سیار و روستایی برگزار می‌شود.

او در خصوص گروه‌های هدف این دوره‌ها افزود: گروه‌های هدف در روستاها، زندان‌ها و حاشیه‌های شهر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار می‎شوند.

شاهرخی با بیان اینکه کارگاه سمعی و بصری از جمله کارگاه‌هایی است که در آن عکاسی دیجیتال آموزش داده می‌شود گفت: همچنین در کارگاه صنایع چرم این مرکز نیز بیش از هشت حرفه به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند افزود: صنایع چوب، هنر‌های تجسمی، صنایع دستی، کشاورزی، گوهرتراشی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، الکتروینک، کامپیوتر، سمعی و بصری و صنایع چرم کارگاه‌های حرفه آموزی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند است.

شاهرخی اظهار کرد: علاوه بر دوره‌های ثابت، سیار و روستایی، دوره‌هایی تحت عنوان (محیط کار واقعی) برگزار می‌شود که در آن افراد به بنگاه‌های اقتصادی معرفی و کار‌ها را به صورت مهارتی فرا می‌گیرند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در پایان گفت: دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای رایگان است و افراد تنها هزینه ثبت نام را پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام / ط ا

رایگان بودن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای

برچسب ها: مهارت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار