رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف از اعزام ۱۲۰ مددجوی کمیته امداد در قالب اردو‌های شوق زیارت به مشهد مقدس در تابستان امسال خبر داد.

مهران پور رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: افرادی که سال گذشته در اردو‌های شغل زیارت شرکت کرده‌اند امسال به این اردو اعزام نخواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۴۵ نفر از مددجویان این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند افزود: از این تعداد ۲۳۵ نفر زن و ۱۱۰ نفر مرد بودند.

مهران پور با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۴۴ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان به اردو‌های تابستانی اعزام شدند گفت: این دانش آموزان که رده سنی آن‌ها بین ۱۲ تا ۱۷ سال بود به استان‌های قم و اصفهان سفر کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف با اشاره به اینکه سال گذشته دوره‌های آموزشی سه روزه برای دختران در آستانه ازدواج این شهرستان برگزار شد افزود: اخلاق اسلامی، احکام و مهارت‌های زندگی، عقل معاش، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، آمادگی برای ازدواج، عقاید تعذیه و سلامت و برگزاری طرح فلاح در روستا‌ها از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام / ط ا

اعزام مددجویان شهرستان خوسف به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.