دیر نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر از تولید ۶۶۶ هزار مگاوات ساعت برق در ۴ ماهه نخست سال جاری در این نیروگاه خبر داد.

قدرت الله نریمیسا مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر در گفت‌وگو در خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ‌گفت: این نیروگاه سیکل ترکیبی با حفظ و تقویت سطح آمادگی خود در تولید انرژی برق نقش مهمی در پایداری شبکه جنوب شرق خوزستان بویژه در فصل تابستان به عهده دارد.

وی اظهار داشت: نیروگاه افق با تولید ۲۶۹ هزار و ۸۱۷ مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری موفق شد میزان تولید ۴ ماهه خود را به ۶۶۶ هزار مگاوات ساعت برساند.

نریمیسا با اشاره به شرایط اقلیمی منطقه و استقرار صنایع بزرگ در شهرستان ماهشهر، حفظ و تقویت سطح آمادگی واحد‌های تولیدی این نیروگاه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران صنعت برق حرارتی کشور عنوان نمود.

مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی ماهشر، سطح آمادگی واحد‌های تولیدی این نیروگاه در ۴ ماهه سال ۹۸ را یک میلیون و ۵۳۰ هزار مگاوات ساعت اعلام نمود و اظهار داشت: این نیروگاه آمادگی مطلوبی جهت تولید انرژی برق دارد و براساس نیاز شبکه سراسری و طبق برنامه ریزی‌های مرکز دیسپاچینگ اقدام به تولید و تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع خواهیم نمود.

گفتنی است؛ نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی توسط متخصصین مجرب نیروگاه رامین انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/گ

افزایش تولید برق در نیروگاه افق

برچسب ها: وزارت نیرو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.