رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور از اجرای عملیات ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های ارتباطی این شهرستان با اعتباری بیش از ۳۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سلیمان ایزدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات روکش آسفالت جاده های چمستان، لاویج، واز، گزنه سرا، رویان، گلندرود در حال اجرا است.

وی افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ایمن نمودن جاده‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه  راه‌ها گفت: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور افزود: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین  عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

گفتنی است از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار ۷۵۰ کیلومتر مربوط به شهرستان نور می‌باشد.
 
انتهای پیام/س
 

اجرای عملیات ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های ارتباطی نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار