رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن جاده هراز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته به دلیل عملیات راهداری خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جاده هراز از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۴ و۲۵ تیرماه به دلیل تعمیرات سیستم روشنایی در محدوده کیلومتر ۷۰ تونل وانا بمدت دو روز مسدود می‌شود.
 
وی افزود: مسافران و شهروندان در این مدت از جاده‌های سوادکوه و کندوان به‌عنوان جاده‌های جایگزین آمد وشد انجام دهند.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس، کیاسر بارانی است.
 
سرهنگ علیرضا قدمی به رانندگان توصیه کرد به علت لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئن در این مسیر‌ها تردد و در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
 
وی گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ



جاده هراز دو مسدود می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.