احداث مجتمع تحقیقاتی، درمانی وآموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور کلنگ زنی شد.

آغاز ساخت یک مجتمع تحقیقاتی، درمانی وآموزشی در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،کلنگ ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی وآموزشی جهاد دانشگاهی استان با حضور حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به زمین زده شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۲ متر مربع در ٤ طبقه ساخته می‌شود.

واحد‌های مستقر در این مجتمع، آزمایشگاه پاتو بیولوژی، درمانگاه ناباروری، مرکز جامع توانبخشی، شیمی درمانی، مامو گرافی، طب تسکینی، و سایر بخش‌های آموزشی و پشتیبانی خواهد بود.

سازمان بسیج سازندگی استان مجری این طرح است.

 رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مراسم کلنگ زنی احداث مجتمع تحقیقاتی، درمانی وآموزشی جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاد دانشگاهی با اجرای طرح‌های شاخص علمی، تحقیقاتی و پژوهشی به دنبال الگوسازی توسعه پایدار در کشور است.

حمیدرضا طیبی افزود : توسعه علمی، فن آورانه و آموزشی، اشتغال از شاخص‌های پیشرفت در کشور است و در جهاد دانشگاهی تلاش کرده ایم توان کشور در این بخش‌ها را نوسازی کنیم و بگوییم در همه عرصه‌ها قادر به پیشرفت هستیم.

طیبی بیان کرد: برنامه مهم جهاد دانشگاهی الگوسازی در توسعه پایدار است و همه واحد‌های دانشگاهی در سراسر کشور باید بر اساس نیاز‌های ملی و مزیت‌های بومی وارد کار‌های تحقیقاتی شاخص شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: داشتن فضای کالبدی مناسب در این شرایط ضروری است تا کار‌های تحقیقاتی به نتیجه برسد و قزوین هم هر چند به دلیل نزدیکی به تهران مورد غفلت واقع شده بود، اما ظرفیت‌های موجود آن موجب شد تا یک مرکز بزرگ تحقیقاتی را در آن راه اندازی کنیم.

طیبی بیان کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های علمی و فنآورانه در کشور و استان‌های مستعد مهیا شود و قزوین در این میان توان بالایی دارد و می‌تواند در عرصه‌های پزشکی، صنعتی و کشاورزی طرح‌های مهمی را اجرایی کند.


بیشتر بخوانید : طرح تولید بدون کارخانه اجرا می‌شود 

حرکت علمی جهاد دانشگاهی، هوشمندانه و انقلابی است


  انتهای پیام/ک

کلنگ ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی وآموزشی جهاد دانشگاهی در قزوین به زمین زده شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار