معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: پارسال علیرغم مشکلات و موانع اقتصادی، سه هزار و ۱۰۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: پارسال ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع قرض الحسنه بانک ها، منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری و منابع کمیته امداد پرداخت و سه هزار و ۱۰۱ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گفته دهقانی محمدآبادی، در این مدت با تعامل با شرکت شهرک‌های صنعتی، دفاتر کاریابی و خیران کارآفرین، ۵۵۹ نفر از کارجویان این نهاد در مراکز مختلف صنعتی و تولیدی مشغول به کار شدند.

وی افزود: بررسی تحلیلی اشتغال ایجاد شده نشان می‌دهد که هزار و ۸۲۳ اشتغال از منابع قرض الحسنه اشتغال زایی بانکی (بند ب تبصره ۱۶)، ۸۵۳ فقره از منابع امدادی، ۲۱۲ فقره از منابع هم افزایی و ۲۱۳ فقره از محل توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.

دهقانی عنوان کرد: همچنین سه هزار و ۹۱۴ نفر از مددجویان نیز با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، صنایع دستی و آموزشگاه‌های خصوصی، دوره آموزش‌های مقدماتی، مهارت آموزی و پایدارسازی طرح‌های اشتغال را گذرانده اند.

انتهای پیام/ک

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ا به مددجویان کمیته امداد 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار