مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۶ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۶ مرداد ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مصدوم شدن ۹ نفر در برخورد آمبولانس با وانت در شوشتر

علیرضا ذرتی رییس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای شوشتر گفت: یک سانحه در ساعت ۰۵:۳۰ بامداد یکشنبه در حوالی شهر شرافت شوشتر در برخورد یک دستگاه کامیون با وانت رخ داد که در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر دیگر مصدوم شدند.

وی افزود: ۲ دستگاه آمبولانس برای انتقال افراد حادثه دیده به محل اعزام شد که متاسفانه آمبولانس دومی در مسیر حادثه با یک وانت برخورد کرد و باعث مصدوم شدن ۹ نفر شد.

ذرتی بیان داشت:۲ نفر از این مصدومان تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شوشتر بودند که همه مصدومان به وسیله ۳ دستگاه آمبولانس دیگر به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر منتقل شدند.

رییس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای شوشتر تصریح کرد: وضعیت عمومی مصدومان هنوز گزارش نشده است.

کلاهبردار حرفه ای در امیدیه دستگیر شد

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی امیدیه  گفت: ماموران پلیس موضوع اینکه فردی با ترفند‌های رمالی و دعانویسی در خصوص حل مشکلات خانوادگی، ازدواج، اشتغال و .. اقدام به کلاهبرداری و زورگیری می‌کند بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: محل زندگی این شخص شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

سرهنگ میررضایی بیان داشت: در بازرسی از منزل وی تعداد ۳۰۰ برگ اوراق مربوط به دعانویسی و اشکال رمالی، ۵۰ نسخه دعا‌های مختلف، ۱۰ عدد کارد و قمه، یک قبضه اسلحه کلت جنگی و یک قبضه اسلحه کلت پلاستیکی کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.