فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در تویسرکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مستقر در ایستگاه ۲ منظوره، هنگام کنترل خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: پس از توقیف و بررسی مستندات راننده این وسیله نقلیه مشخص شد راننده این خودروی ویژه حمل طیور بدون مجوز حمل و پخش است.

معصومی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از این خودرو چهار تن مرغ زنده معادل ۲ هزار قطعه، کشف و ضبط کرده و راننده بازداشت شد.

وی بیان کرد: همچنین پس از دریافت خبری مبنی بر پخش سیگار قاچاق توسط خودروی سواری موضوع توسط ماموران اطلاعات و امنیت عمومی تویسرکان پیگیری شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه گفت: آنها با رصد اطلاعاتی، این خودرو را شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن ۱۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد و در این راستا ۲ تن دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: پس از بروز چند مورد سرقت باطری خودرو و دریافت شکایت هایی در این زمینه، موضوع توسط دایره مبارزه با سرقت پیگیری شد.

سرهنگ معصومی افزود: با توجه به مدارک به دست آمده توسط دوربین پایش تصویری سه جوان اقدام به سرقت باطری می کردند که با تلاش پلیس این افراد در یکی از استان های غربی دستگیر شدند و به ۱۸ فقره سرقت باطری اعتراف کردند.

انتهای پیام/ ش

مرغ قاچاق در تویسرکان کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.