استاندار اردبیل گفت: هنرمند می‌تواند با زبان هنر خود در تغییر الگوی سبک زندگی، رفتار‌های اجتماعی و احساسات مردم در جامعه نقش موثری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در بازدید از ساختمان انجمن سینمای جوان استان گفت: جامعه امروز به ایده و نوآوری های هنرمندان در عرصه ها و بخش های مختلف نیازمند است و وجود انجمن سینمای جوان می تواند تولید فیلم ها را حرفه ای تر و با خروجی تاثیرگذارتر کند.

وی با اشاره به اینکه بررسی آسیب های اجتماعی در قالب فیلم مفید است افزود:رسانه های بیگانه با تولید فیلم های متعدد قصد فرو پاشی بنیان خانواده در ایران را دارند و جامعه هنرمند ایران نیز باید با هوشیاری هر چه تمامتر و با تولید محصولات هنری بهتر مانع از تهاجم فرهنگی در جامعه شوند.

استاندار اردبیل هزینه در زمینه فرهنگ و ارتقای کیفی دیدگاه های فرهنگی را سرمایه گذاری بر شمرد و اظهار کرد: امروزه در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی هر چقدر هزینه شود کم است.

وی پیشگیری از مشکلات و بزهکاری های اجتماعی از زاویه دید هنرمندان را متفاوت دانست و گفت: زاویه دید هنرمندان همه جانبه ، فراگیر و تاثیر گذار است که با کمترین زمان ممکن بیشترین تاثیر گذاری را در احساسات مردم دارد.

بهنام جو افزود: جامعه ما در زمینه های اعتیاد، ازدواج، سبک زندگی، تغذیه و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی نیازمند تولید محصولات حرفه ای است.

وی انجمن سینمای جوان در استان اردبیل را یک پتانسیل برشمرد و گفت: این انجمن می تواند با تولید محصولات حرفه ای مانع از ورود سایر فیلم ها و تولیدات غیر حرفه ای در جمع خانواده ها شود.

انتهای پیام/ع

بررسی آسیب های اجتماعی در قالب فیلم مفید است



 

برچسب ها: اعتیاد ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.