مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: این شهرستان موفق به کسب ۱۶۲ مقام برتر استانی در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با همت و تلاش حوزه معاونت پرورشی، مدیران، معاونین، مربیان و دانش آموزان خلاق، مستعد و سختکوش شهرستان بهبهانی توانسته ایم مقام‌های استانی و کشوری متعددی را در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری کسب کنیم.

وی افزود: در سال تحصیلی ۹۶، مجموع رتبه‌های کسب شده ۹۲ بوده که در سال ۹۷ با کسب ۱۶۲ مقام به صورت گروهی و انفرادی در مقطع متوسطه اول و دوم به رشد ۷۵ درصدی در مسابقات فرهنگی و هنری دست یافته ایم.

عبدی پور ادامه داد: در سال گذشته مقطع ابتدایی نیز در مسابقات فرهنگی مشارکت فعال داشتند که با توجه به بخشنامه سال ۹۷، این مقطع از مسابقات حذف شد و دانش آموزان ساعی بهبهان نتوانستند در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدا‌های دانش آموزان است و در صورتیکه با تلاش و پشتکار هدفمند آنان توام شود، می‌تواند نتایج مطلوبی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.