مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: بخاری‌های نفتی درتمام مدارس استان کرمان تا اول مهرماه جمع آوری خواهد شد.

سال تحصیلی بدون بخاری نفتی درمدارس استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه کرمان دارای ۸۰ کلاس خشتی و گلی است گفت: در مجموع ۲ هزار ۱۵۰ کلاس در استان کرمان داریم که با بخاری نفتی اداره می‌شوند که از این تعداد عملک گاز به ۷۵۰ مدرسه رفته است که تا اول مهر تمام بخاری‌های نفتی از این مدارس جمع آوری می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن جمع آوری بخاری‌های نفتی تا اول مهر ماه و جشن خداحافظی با مدارس خشتی و گلی گفت: دراستان کرمان ۸۰ کلاس درس خشتی و گلی وجود دارد که شامل ۳۰ مدرسه است که از ابتدای سال ۹۸ جمع آوری شروع به جمع آوری شده و تا اول مهر نیز همه جمع آوری می‌شود.

وی درباره تعداد کلاس‌های با بخاری نفتی که تا ابتدای مهر جمع آوری می‌شوند بیان کرد: ۷۵۰ کلاس درس با بخاری نفتی داریم که علمک گاز به در مدرسه رفته است و تا اول مهر جمع آوری خواهند شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در ادامه درباره تعداد مدارسی که علمک گاز به آن‌ها نرفته و سال تحصیلی آینده را باید با بخاری نفتی سپری کنند گفت: در مجموع ۲ هزار ۱۵۰ کلاس در استان کرمان داریم که با بخاری نفتی اداره می‌شوند که از این تعداد عملک گاز به ۷۵۰ مدرسه رفته است که تا اول مهر تمام بخاری‌های نفتی از این مدارس جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار