دور مقدماتی مسابقات لیگ فوتبال پرشین به میزبانی مشهد برگزار شد.

برگزاری لیگ فوتبال پرشین در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،در دور مقدماتی مسابقات لیگ فوتبال پرشین کشور که شاید یکی از زیباترین و سالم‌ترین لیگ‌های فوتبالی باشد، ۲تیم نونهالان و نوجوانان پرشین ساختمان مشهد و پرشین آمل در ۲روز پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه تختی مشهد به‌مصاف هم رفتند.

این لیگ که به‌ همت جمعیت امام‌علی‌(ع) برگزار می‌شود، فضا را برای رقابتی سالم و دوستانه بین کودکان محله‌های حاشیه‌نشین شهر‌های سراسر کشور فراهم می کند و میدانی برای دیده‌شدن قهرمانان کوچک که پس از مبارزه هر روزه خود با فقر، افیون اعتیاد و بی‌عدالتی، حالا می‌توانند استعداد و اخلاق ورزشی خود را به نمایش بگذارند.

مجید خدامی مدیر روابط‌ عمومی جمعیت امام‌علی‌(ع) خراسان رضوی درباره برگزاری این رقابت‌ها در مشهد گفت: ابتدا قرار بود این مرحله از رقابت‌ها در آمل برگزار شود، اما تیم پرشین مشهد متشکل از بازیکنانی است که اوراق هویتی ندارند و قطعا در چنین‌شرایطی نمی‌توان بلیت رفت‌ و آمد سفر و خیلی دیگر از مسائل را هماهنگ کرد، لذا تصمیم بر این شد که ما در این مرحله میزبان شویم.

او تصریح کرد: از سال۹۴ توسط جمعیت امام‌علی‌(ع) تیم‌های فوتبال پرشین در حاشیه‌ شهر‌های کشور شکل گرفت تا در قالب یک لیگ با یکدیگر رقابت کنند؛ اصلی‌ترین هدف این اقدام، دورکردن بچه‌ها و کودکان از آسیب‌های اجتماعی، مشکلات و خشونت‌هایی است که بر اساس نوع زندگی درگیر آن می‌شوند.

خدامی افزود: این کودکان با حضور در ورزش می‌توانند هیجانات خود را تخلیه کرده و انگیزه خوبی کسب کنند و همچنین با حضور مربیان و مسئولان، این کودکان می‌توانند استعداد‌های خود را به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام//ع.ع

 

میزبانی مشهد از مسابقات لیگ فوتبال‌پرشین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.