مهلت ارسال مقاله به اولین همایش ملی اختلالات شایع جسمی، روانی و رفتاری کودکان و اثرات آن بر جامعه تا ۳۰ مرداد تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا انوری رئیس همایش ملی اختلالات شایع جسمی گفت: محور‌های همایش شامل اختلالات جسمی کودکان مسائل اجتماعی مؤثر بر کودکان، کودکان و سوء رفتار، کودکان و فضای مجازی و رسانه‌های جمعی، کودکان و طلاق والدین، حقوق کودک از منظر اسلام و قانون اساسی، اختلالات تکاملی دوران کودکی و اختلالات روانشناختی کودکان است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش در کودکان، تکنیک‌های ارتباط با کودک، نحوه آموزش صحیح مسائل اخلاقی به کودک، کودکان و کلاس‌های غیردرسی، اختلالات شناختی کودکان و سیاست‌های تامین مالی سلامت کودکان از دیگر محور‌های این همایش است.

رئیس همایش ملی اختلالات شایع جسمی تصریح کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی با رویکرد‌های علمی و تربیتی همسو با رشد تکنولوژی و به کارگیری این رویکرد‌ها در امر تربیت کودکان، آشنایی دانشگاهیان و عموم مردم با بیماری‌های شایع دوران کودکی و مداخلات درمانی جدید و آشنایی با اختلالات دوران کودکی و ارائه راهکار‌هایی برای رفع آن است.

انوری افزود: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اصل آثار خود تا ۳۰ مرداد ماه امسال به نشانی http://www.azadmed.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، اولین همایش ملی اختلالات شایع جسمی، روانی و رفتاری کودکان و اثرات آن بر جامعه ۲۱ شهریور ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد برگزار می‌شود.

منبع: صدا و سیما 

انتهای پیام/ت

۳۰ مرداد مهلت ارسال مقاله به همایش اختلالات جسمی کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.