سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز و فردا میهمان هرمزگانی هاست.

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد هرمزگان شد و تا فردا میهمان هرمزگانی هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و اهداء حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده بعنوان رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، امضاء تفاهم نامه فرهنگی – هنری استان بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بااستانداری هرمزگان به مبلغ ۳۶۱ میلیارد ریال از برنامه های مهم سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان است.

کمالی زرکانی افزود: سفر به شهرستان بندر لنگه و افتتاح نگارخانه و بازدید از سینما و پلاتو نمایش و تجلیل از هنرمندان برتر بویژه استاد احمد حبیبی و استاد علی رادمهر، سفر به شهرستان رودان برای افتتاح مجتمع فرهنگی هنری و دیدار با اهالی فرهنگ و هنرو قدردانی از هنرمندان شهرستان بویژه استاد موسی روشی از  دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در روز دوم سفر خود به هرمزگان در نشست با اهالی فرهنگ و رسانه بندرعباس از خدمات استاد حسین پریش، استاد منصور نعیمی و استاد حسین احمدی نسب تجلیل خواهد کرد.

اتتها ی پیام/ب

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.