گرت بیل مهاجم ولزی رئال مادرید از جمع کهکشانی‌ها جدا و به لیگ چین خواهد رفت.

جدایی بیل و احتمال ماندن خامس در رئالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های این فصل شرایط خاصی دارد و با توجه به نتایج ضعیف این تیم در فصل گذشته تغییرات بیش از پیش در این تیم احساس می‌شود.  

کهکشانی‌ها فصل گذشته شاهد ۳ تغییر روی نیمکتشان بودند و در سالی که رونالدو جمع آن‌ها را ترک کرد موفق به کسب هیچ جامی نشدند تا فصل کابوس واری را سپری کنند، آن‌ها همچنین از بسیاری از بازیکنانشان همچون گرت بیل رضایت نداشتند و انتظار می‌رود تا پیش از آغاز رسمی رقابت‌های لالیگا تغییراتی داشته باشند.  

روزنامه مارکا اسپانیا اعلام کرد که گرت بیل به احتمال بسیار زیاد از رئال جدا می‌شود و به لیگ چین می‌رود. این نشریه در ادامه نوشته است که بیل در برنامه‌های زیدان جایی ندارد و این بازیکن قرار است با ۲۲ میلیون یورو دستمزد سالانه به چین و تیم جیانسو سانینگ برود.   

همچنین از اردوی رئالی‌ها خبر می‌رسد که با توجه به مصدومیت و دوری حداقل ۶ ماهه آسنسیو ، خامس دوباره به رئال باز می‌گردد تا در جمع کهکشانی‌ها توپ بزند این در حالی است که این بازیکن برای فصل جدید از تیم هایی، چون اتلتیکو مادرید، ناپولی و اینتر هم پیشنهاد‌هایی دریافت کرده است.  


بیشتر بخوانید:

پیشنهاد خنده دار «جیانگ سو» به رئال برای خرید گرت بیل

گرت بیل پیشنهاد چینی ها را رد کرد

رئال مادرید ۳ - اتلتیکو مادرید ۷ / تحقیر کهکشانی‌ها در نیوجرسی


انتهای پیام/ 

تغییرات در رئال مادرید برای فصل جدید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار