مدیر بورس منطقه‌ای فارس از معامله ۱۲۳ میلیون ۴۷۰ هزار سهم در تالار بورس این استان خبر داد.

معامله ۱۲۳ میلیون سهم در تالار شیشه‌ای بورسکرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در معاملات بورس منطقه ای هفته گذشته در استان فارس تعداد ۱۲۳ میلیون ۴۷۰ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۶۸۲ میلیارد ریال مبادله شد.

کرشمه ترابیان افزود: ۶۴ درصد این سهام مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بود.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۳۵۰ شرکت است، افزود: در دوره مورد نظر در مجموع، برای ۱۸۶ نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

ترابیان گفت:در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های به پرداخت ملت، تاید واتر خاورمیانه و آتیه داده پرداز بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های بانک شهر، گروه اقتصادی کرمان خودرو و نورد لوله اهواز با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: همچنین سهام شرکت‌های بانک تجارت، سرمایه گذاری سایپا وبانک ملت بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران و سیمان کرمان با یشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس فعال هستند، افزود: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۶ هزار و ۷۴ واحد افزایش و به عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ رسید.
انتهای پیام/م

داد و ستد ۱۲۳ میلیون سهم در بورس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار