امام جمعه موقت تهران گفت: مقاومت یک حقیقت ملموس است، مذاکره از موضع ضعف، انفعال و عقب نشینی، آغاز نابودی و سهم مهلک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران روز جمعه در مراسم پایانی دومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی در مشهد ، گفت: سکولار‌های داخلی، ضعف را تلقین، سازش با آمریکا را بزک و احکام اسلام را منحرف می‌کنند.

او ادامه داد: در برابر آن‌ها باید بیدار و مقاوم بود، باچشم باز به پای صندوق‌های رای رفت و انسان‌های منتظر امام زمان (عج) را انتخاب نمود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: در دوران دفاع مقدس روزانه یکصد هزار بشکه نفت با قیمت ۶ دلار می‌فروختیم، اما مقاومت، صبر و ولایتمداری ما را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: مقاومت یک حقیقت ملموس است، مذاکره از موضع ضعف، انفعال و عقب نشینی، آغاز نابودی و سهم مهلک است.

او تصریح کرد: مقاومت است که حزب الله را قدرت منطقه، یمن را قدرت بی بدیل کرد و سوریه را نجات داد و داعش را به فضل الهی نابود و قدرت‌های فاطمیون، زینبیون، حیدریون و کتایب را ایجاد کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن به دنبال خلع سلاح ما است تا به چالش اقتصادی و فرهنگی بکشاند، اگر مردم بیدار باشند به کسانی که رویه استقلال، عزت، ولایتمداری، تعبد و باور به وعده‌های خداوند متعال دارند، توجه می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.س

دشمن به دنبال خلع سلاح ما است تا به چالش اقتصادی و فرهنگی بکشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.