نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از روز یکشنبه آینده (6 اسد/ مرداد)، به مدت 60 روز می توانند تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز نمایند.

مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از 6 اسد آغاز می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از روز یکشنبه آینده (6 اسد/ مرداد)، به مدت 60 روز می توانند تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز نمایند.

زهره بیان شینواری، رئیس کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی افغانستان گفت: بر اساس تقویم انتخاباتی، از روز یکشنبه آینده مورخ 6 اسد/ مرداد، دوره کمپاین نامزدان انتخابات ریاست جمهوری آغاز می گردد.

وی افزود: مطابق ماده 76 قانون انتخابات، میعاد مبارزات انتخاباتی برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری 60 روز می باشد و کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی آمادگی کامل دارد تا شکایات مربوط به تخطی ها، تخلفات دوره کمپاین را دریافت و بررسی نماید.

شینواری از تمام کاندیدها و هواداران آنها خواست تا با در نظر داشت قوانین نافذه به تبلیغات انتخاباتی بپردازند و در صورتی که شکایات در این زمینه ثبت گردد، این کمیسیون مطابق قانون و با جدیت تمام به آنها رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.