نمایشگاه فرهنگی هنری کتاب در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری، گشایش یافت.

ابراهیم عبدی مسئول اجرایی نمایشگاه فرهنگی هنری کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،، با بیان اینکه این نمایشگاه توسط موسسه فرهنگی هنری سراج در حال برگزاری است، گفت:بیش از ۳ هزار عنوان کتاب با موضوعات مذهبی، روانشناسی، ادبیات، رمان، کتاب‌های ویژه کودکان و نوجوانان با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد.

وی افزود: این موسسه فرهنگی هنری تا کنون بیش از ۲۰۰ نمایشگاه کتاب زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بسیاری از شهرستان‌ها برگزار کرد.

به گقته وی بالابردن توان خرید کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه که موجب افزایش آگاهی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف می‌شود از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگا‌ها است.

عبدی گفت:بیشترین کتاب‌هایی که تا کنون در این نمایشگاه به فروش رسیده در زمینه ادبیات، روانشناسی، رمان و کودک و نوجوان بوده است.

مسئول اجرایی نمایشگاه فرهنگی هنری کتاب افزود: این نمایشگاه از ۲۹ تیر ماه برپا شده و تا ۱۴ مرداد ادامه دارد.

وی گفت: علاقمندان به کتاب می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ و جمعه‌ها از ۴ بعد از ظهر تا ۲۱ شب از این نمایشگاه به نشانی ساری میدان امام خمینی (ره) سالن نماشگاهی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدن کنند.


انتهای پیام/ آ


استقبال کم نظیر از نمایشگاه کتاب در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.