ویژه برنامه‌های بیست و ششمین دوره هفته کتاب در مازندران اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود شالویی مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیست و ششمین دوره هفته کتاب با شعار حال خوش خواندن از روز پنج شنبه ٢٤ آبان ماه با تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) آغاز می‌شود.

وی افزود: کتاب در عصر گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی همچنان به عنوان یک رسانه پایا و ماندگار مطرح و نقش آن در توسعه فرهنگی کشور‌ها امری پذیرفته شده و اجتناب‌ناپذیر است.

شالویی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف‌های ویژه در همه شهرستان‌های استان، اجرای طرح چهل جشن کتاب در چهل شهر با حضور چهل نویسنده، اهدای کتاب، آیین‌های متفاوت از رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهمترین برنامه‌های این دوره از هفته کتاب است.

مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: اجرای طرح سفیران کتاب با شرکت دانش آموزان و علاقمندان به فرهنگ کتاب خوانی در سراسر استان، نواختن زنگ مدارس  با شعار صدای پاک کتاب در  مدارس منتخب سراسر استان، اجرای نمایش خلاق از سوی کودکان و نوجوان  در نمایشگاه و اجرای طرح  نوشتن خلاقانه و خلاصه نویسی کتاب برای علاقمندان به فرهنگ مطالعه در نمایشگاه‌های سراسر استان از برنامه‌های این هفته است.

شالویی گفت: اجرای  برنامه فرهنگ قرآن پژوهی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با  قرآن کریم، کمک از نویسندگان حوزه  کتب دینی کودک و نوجوان در نمایشگاه ها، جشن تخفیف کتاب با مشارکت کتابفروشی‌ها در سراسر استان، هماهنگی جهت دیدار کودکان و نوجوانان  با نویسندگان و صاحبان مشاغل مربوط به حوزه کتاب، دعوت از نویسندگان حوزه کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه‌های سراسر استان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ م

اعلام ویژه برنامه‌های بیست و ششمین دوره هفته کتاب در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار