موج گناوه نماینده استان بوشهر درگروه دوم مسابقات فوتبال ساحلی امید کشور از صعود به مرحله دوم بازماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدارهای گروه دوم  مسابقات فوتبال ساحلی امید کشور، دیشب در اردکان پایان یافت و تیم موج گناوه در دیدار با ایفا اردکان ۷ به ۳ شکست خورد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

در بازی دوم این گروه نیز ملوان بندرگز با نتیجه ۴ به ۲ بر بالابان آرین اردکان پیروز شد و به این ترتیب تیم‌های ایفا اردکان و ملوان بندرگز به جمع تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی امید کشور راه یافتند.

این مسابقات در پنج گروه برگزار شده که تا کنون تیم‌های صعودکننده از چهار گروه به مرحله دوم لیگ امید‌ها مشخص شده‌اند و تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه پنجم نیز امشب در بوشهر مشخص می‌شود.

رقابت‌های این گروه با حضور پارس جنوبی بوشهر، دریانوردان بوشهر و دهیاری صادق آباد در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر در حال برگزاری است.

براساس گروه بندی مسابقات قهرمانی امید فوتبال ساحلی کشور از گروه ۱، تیم‌های شاهین خزر رودسر و شهریار ساری، گروه ۲، ایفا اردکان و ملوان بندرگز، گروه ۳، دهیاری ملاباشی یزد و مقاومت نوروزی چلیچه و از گروه ۴، طوفان طاهروئیه سیریک و شهرداری بندرعباس به مرحله دوم صعود کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

ادامه مسابقات فوتبال ساحلی امید کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.