لیگ فوتبال ساحلی رده امید کشور دیشب در گروه‌های مختلف پیگیری شد و تیم‌های استان بوشهر بازی‌های پرگلی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی امید (زیر ۲۳ سال) کشور و در گروه پنجم این رقابت‌ها دو تیم همشهری پارس جنوبی و دریانوردان بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری این شهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۷ به ۲ به نفع پارسی‌ها به پایان رسید.

گل‌های پارس جنوبی را محمد معصومی زاده (دو گل)، محمدعلی نظرزاده (دو گل)، علی میرشکاری، سجاد عباسی، نصراله شهمرادی به ثمر رساندند و برای دریانوردان هم رضا ندومی و هادی زایرابراهیمی، گل زدند.

دهیاری صادق آباد دیگر تیم این گروه استراحت داشت.

در همین حال موج گناوه در گروه دوم این مسابقات با نتجه ۷ به ۶ بالابان آرین اردکان را شکست داد. برای موج، احمد یوسفی و سجاد ابراهیمی مهر هر کدام دوگل احمدرضا منصورزاده، کیوان کشوری و علی بلوکی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

مسابقات لیگ فوتبال ساحلی امید کشور در پنج گروه در حال برگزاری است که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

تا کنون صعود شش تیم شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، ایفا اردکان، دهیاری ملاباشی یزد، طوفان طاهروئیه سیریک و شهرداری بندرعباس به مرحله دوم قطعی شده است و چهار تیم دیگر با برگزاری دیدار‌های امروز (سوم مرداد) درگروه‌های دوم، سوم و پنجم مشخص خواهد شد.

تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند و در پایان این مرحله از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی لیگ امید‌ها راه می‌یابند که در یک گروه به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف قهرمان لیگ فوتبال ساحلی امید کشور مشخص شود.

انتهای پیام/ک

ادامه لیگ فوتبال ساحلی امید کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.