معرفی گوشی جدید موتورولا با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵

گوشی جدید موتورولا با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ و نمایشگر ۵.۵ اینجی معرفی شد.

معرفی گوشی جدید موتورولا با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  موتورولا جدید مدل گوشی‌های هوشمند خود با نام Moto E6 را معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی و بدنه ضد آب Nano P2i است. این جنس از بدنه در بسیاری دیگر از گوشی‌های موتورولا نیز دیده شده است.


بیشتر بخوانید: رندر جدید Motorola One Pro از دوربین چهارگانه آن پرده برداشت +تصاویر


گوشی Moto E6 مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۵ با تراشه octa-core است. این گوشی با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیکابایت به مشتریان عرضه می‌شود. البته وجود درگاه microSD به کاربران امکان ارتقا ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی را می‌دهد. وضوع تصویر نمایشگر ۵.۵ اینچی تلفن همراه جدید موتورولا برابر ۱۴۴۰*۷۲۰ است.

گوشی Moto E6 با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ و نمایشگر ۵.۵ اینچی

محصول جدید موتورولا با داشتن دوربینی به کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دروبین سلفی ۵ مگاپیکسل از توانایی مناسبی در عکاسی برخوردار است. موتورولا به مشتریان و خریداران گوشی جدید خود وعده داده شد که لذت عکاسی آماتور و حتی نیمه حرفه‌ای با دروبین گوشی Moto E6 قابل تجربه است.

معرفی گوشی جدید موتورولا با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵

اگرچه گوشی Moto E6 نسبت به Moto E6 جدیدتر و با قابلیت‌هایی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بیشتر است، ولی میزان ظرفیت باتری در این گوشی ۱۰۰۰ میلی‌آمپر کاهش یافته است. یعنی در حالی که E5 با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری تولیدا شده بود، E6 دارای بتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. اما به غیر از باتری تمامی مشخصات این گوشی نسبت به نسل قبل خود دارای برتری است. در Moto E6 از آخرین نسل سیستم عامل اندروید ۹.۰ استفاده شده است.

معرفی گوشی جدید موتورولا با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵

شرکت موتورولا قیمت این گوشی در ایالات متحده آمریکا را ۱۵۰ دلار اعلام کرده است. Moto E6 از طریق فروشگاه‌های مجازی و نمایندگان فروش شرکت موتورولا قابل خریداری است. این گوشی تا اواخر تابستان سال جاری به کانادا رسیده و سپس در کشور‌های دیگر جهان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

موتورولا گوشی جدید Motorola Moto E6 را معرفی کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار