اقدام جالب موتورولا در کنفرانس چین +فیلم

شرکت موتورولا در سخنرانی که در کنفرانس چین برگزار کرد از ویدئوی ساخته شده به وسیله طرفدارانش استفاده کرد.

موتورولا از ویدئو ساخته شده به وسیله طرفدارش در کنفرانس چین استفاده کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا Razr یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمندی است که در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد؛ چرا که این دستگاه یک طراحی جدیدی برای صفحه نمایش منعطف معرفی خواهد کرد. اما این تنها دلیل مورد انتظار بودن این دستگاه نیست. دلیل دیگر این است که دستگاه جدید موتورولا نسخه کلاسیک گوشی کشویی این شرکت یعنی Moto Razr را بازسازی خواهد کرد.

شرکت لنوو سخنرانی برای یک کنفرانس مطبوعاتی چینی برگزار کرد که در آن یک ویدئو کوتاه به نمایش درآمد. یکی از حاضران در جلسه ویدئویی از این لحظه ضبط کرده است. آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

نکته جالب این جاست که از این ویدئو بدون اجازه سازنده آن در این کنفرانس استفاده شده است. در واقع این ویدئو را یکی از طرفداران این شرکت بر اساس طراحی‌های اولیه گوشی منطعف موتورولا ساخته شده است. حتی لنوو در این ویدئو لوگوی خود را نیز اضافه کرده است. یکی دیگر از رسانه‌های چینی به نام Sina Technology نیز ویدئو مشابهی منتشر کرده است که در آن خبر تولید گوشی منعطف به وسیله این شرکت را اعلام کرده است. اما سوال این جاست که چرا موتورولا برای معرفی گوشی خود از یک ویدئو کانسپت استفاده می‌کند، ویدئویی که حتی خود آن را نساخته است.


بیشتر بخوانید: نسخه جدید Surface Pro 6؛ با پیکربندی و پردازنده قوی‌تر


ما تا کنون تنها تصاویر طراحی اولیه Razr و رندر‌های فاش شده آن را دیده‌ایم. همه این مسائل نشان می‌دهد که ممکن است موتورولا بخواهد به طور کاملا مخفیانه روی گوشی منعطف خود کار کند و تا جایی که می‌تواند اطلاعات آن را پیش از رونمایی فاش نکند. اما آیا این بدین معناست که گوشی آینده این شرکت کاملا شبیه ویدئو‌هایی خواهد بود که طرفداران آن ساخته‌اند؟ مسلما این طور نیست.

این مسئله لنوو (شرکت اصلی موتورولا) را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد. زیرا در ابتدا باید توضیح دهد چرا از یک ویدئو ساخته شده به وسیله طرفدارش استفاده کرده و پس از آن باید تصاویر رند‌های اصلی گوشی را به صورت رسمی منتشر کند.

موتورولا از ویدئو ساخته شده به وسیله طرفدارش در کنفرانس چین استفاده کرد +فیلم

تنها مسائلی که ما درباره Razr می‌دانیم این است که این دستگاه دارای پردازنده Snapdragon 710 و حسگر اثر انگشت است. همچنین به نظر می‌رسد در این دستگاه از یک باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری استفاده شده و صفحه نمایش منطف آن ۶.۲ اینچ خواهد بود. در ژانویه گذشته نیز یکی از سایت‌های خبری قیمت Razr را ۱۵۰۰ دلار اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

ماجرای موتورولا و ویدئو Razr که به وسیله یکی از طرفداران ساخته شده است

برچسب ها: فناوری ، موتورولا ، لنوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار