از ابتدای آغاز فصل تابستان و بازگشایی ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان، بیش از ۱۸ هزار مسافر در مراکز اقامتی فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: این تعداد مسافر از ابتدا تا انتهای تیرماه، در قالب بیش از ۱۸۲ هزار نفر روز مهمان، در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان در تعطیلات تابستان پذیرش شدند.

وی گفت: یک نرم افزار تلفن همراه، به منظور سهولت در امر پذیرش و اسکان مهمان‌های فرهنگی، راه اندازی شده است. وی اظهار داشت: این نرم افزار، اطلاعاتی همچون آدرس و شماره تماس پایگاه‌های اسکان مناطق ۱۹گانه، خانه‌های معلم و مدارس استان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

پورداود اضافه کرد: از مهم‌ترین ویژگی این سامانه، هدایت مسافر به محل اسکان با استفاده از مسیر یاب اینترنتی است که باعث افزایش سرعت در مسیر یابی و کاهش حجم ترافیک در سطح شهر می‌شود. وی بیان کرد: ۱۴۸ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۳۳ اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت تجهیز شدند و به مسافران تابستانی خدمات دهی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه امسال تعداد اتاق‌های تجهیز شده نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: امسال در مجموع تعداد ۳۲ اتاق نسبت به سال گذشته کاهش یافت، اما کیفیت کلاس‌های موجود افزوده شده است.

وی عنوان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان همدان در طول شبانه روز هفت هزار و ۱۶۵ تن ظرفیت اسکان دارد.

پورداود با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه مهمانان فرهنگی در فصل تابستان استفاده می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم فضایی فراهم شود تا فرهنگیانی که به همدان سفر می‌کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی استان بازدید کنند.

انتهای پیام/د.ا

۱۸ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار