از آغاز تعطیلات تابستان تاکنون ۱۸۲هزار و ۳۷۹ نفر روز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

بیش از ۱۸۲ هزار نفر روز میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در راستای تسهیل مسافرت‌های تابستانی با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان و همچنین تکریم فرهنگیان گرامی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌هایی را تدوین کرده است.

 وی اضافه کرد: از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این طرح می‌توان به افزایش سطح خدمات اسکان، توجه ویژه به وسایل سرمایشی، بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع رسانی با نصب بنرهای اسکان است.

 پور داود ادامه داد: در تعطیلات نیمه خرداد و عید سعید فطر امسال بیش از ۲۹ هزار نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.

 وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ مدرسه اسکان پذیر در استان همدان، نیروهای خدماتی، کار خدمت رسانی به مسافران تعطیلات عید سعید فطر را در ستادهای اسکان فرهنگیان استان بر عهده داشتند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات خوب و با کیفیت به مسافران استفاده شد.

 وی افزود: در نوروز ۹۸ بیش از ۴۸ هزار مسافر در قالب ۱۲۶ هزار نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.

انتهای پیام/ ش

پذیرش میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.