نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: واگذاری بخشی از خوراک معدن چاه گز به اصفهان بدون در نظر گرفتن مصلحت شهر و مسائل اجتماعی، کار پسندیده‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پنجاهمین نشست کارگروه مطالبات مردمی به برخی از اولویت‌های شهرستان بافق و مصوبه‌های این کارگروه اشاره کرد و گفت: برای واگذاری بخشی از خوراک معدن چاه گز به اصفهان باید اولویت خود شهرستان باشد و واگذاری این خوراک بدون در نظر گرفتن مصلحت شهر و مسائل اجتماعی کار سنجیده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه این موضوع باید با اولویت منطقه حل شود افزود: با شرایط کنونی منطقه باید خوراک این شهرستان در اولویت باشد.

صباغیان خاطر نشان کرد: واگذاری معادن و منابع این منطقه بدون در نظر گرفتن رعایت قانون، اخذ مجوز و مصلحت شهر، تحریک کننده‌ای برای ایجاد مشکل است.

صباغیان با بیان اینکه پیگیر دوبانده شدن مسیر بافق_ کرمان و نیز راه باقی مانده خرانق از سوی محیط زیست هستیم خاطرنشان کرد: ۱۷کیلومتر مسیر میدان ورودی شهر به طرف کرمان از طریق کد یزد پیگیری و اعتبار برای آن در نظر گرفته می شود.

شایان بذکر است که در این نشست صورتجلسه چهل و نهمین جلسه کارگروه مطالبات مردمی مطرح شد و سپس هر کدام از مسئولان حاضر پیرامون مسائل و مشکلات شهر، اقدامات انجام گرفته، پیگیری‌ها و روند اجرای پروژه‌های شهرستان گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/ غ

در نظر گرفتن مصلحت شهر در واگذاری خوراک های معدنی

برچسب ها: وزارت صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.