۵۰ کیلومتراز طرح ۲ بانده کردن خراسان جنوبی آماده بهره برداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مودی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۴۰کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی در دست اجراست که ۵۰ کیلومتر آماده بهره برداری و ۹۰ کیلومتر نیز آماده آسفالت است

وی با بیان اینکه برای اتمام این باند‌ها به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: سعی داریم از طریق تهاتر مالیاتی، بانکی، اسناد خزانه، ماده ۵۶، بودجه سنواتی و دیگر اعتبارات قانونی موجود در بودجه اعتبار مورد نیاز را تامین تا این راه‌ها تا پایان سال مالی زیربار ترافیک رود.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: بیرجند – طبس – یزد- اصفهان ۲۹ کیلومتر، در محور دیهوک – بجستان ۸ کیلومتر، راور – مشهد ۵ کیلومتر و بیرجند – مشهد ۴ کیلومتر آسفالت شده آماده بهره برداری است.

مودی با اشاره به وجود دو کریدور اصلی کشور در مسیر‌های چابهار – مشهد به طول ۴۲۹ کیلومتر و بندرعباس – مشهد به طول ۳۵۶ کیلومتر در حوزه استحفاظی راه‌های خراسان جنوبی گفت: تاکنون در این مسیر‌ها به ترتیب ۴۵ درصد و ۵۷ درصد راه دوبانده اجرا شده است.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص کریدور‌های فرعی استان هم گفت: با بهره برداری از ۱۲ کیلومتر مسیر باقی مانده محور قاین – حاجی آباد این مسیر تا پایان سال دو بانده خواهد شد.

هم اکنون در خراسان جنوبی ۶۱۴ کیلومتر باند دوم زیربارترافیک است.

انتهای پیام/ک

 ۶۱۴ کیلومتر باند دوم خراسان جنوبی زیربارترافیک است

برچسب ها: راه و شهرسازی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.