فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین در صورت بازگشایی مرز خسروی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز محل عبور و تردد زائران عتبات عالیات و کربلای معلا بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طی سال‌های اخیر نیز با راه‌اندازی مراسم پیاده‌روی اربعین و حضور حداقل ۲ میلیون نفری مردم کشورمان در این مراسم معنوی و باشکوه، بحث امنیت آن‌ها مسأله بسیار مهمی است که بخش عمده‌ای از آن برعهده پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها با اینکه ترددی از کرمانشاه به کربلای معلی انجام نشده، اما مجموعه انتظامی استان در کنار همکاران خود در استان‌های ایلام و خوزستان کاملا پای کار بوده و با اعزام نیروی کمکی به امنیت زائران کمک کرده است.

جاویدان همچنین با اشاره به جدی بودن بحث بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران در مراسم اربعین امسال، گفت: این آمادگی به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی از سوی پلیس کرمانشاه در راستای تامین امنیت کامل زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وجود دارد.

وی گفت: همچنین پلیس برای کار‌های مربوط به صدور گذرنامه در سریع‌ترین زمان ممکن آمادگی دارد و زیرساخت‌های این کار نیز فراهم شده است.

جاویدان در پایان خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گران‌بهایی برای تک‌تک کارکنان انتظامی استان دانست و گفت: خدمتگذاری به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب من و همکاران ما شده است.

انتهای  پیام/ز

 

بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران در مراسم اربعین امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.