سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان و فرماندار از کسب رتبه اول بافق در ساماندهی ورزشکاران در سه ماهه اول سالجاری در استان خبر داد.

بافق رتبه اول ساماندهی ورزشکاران در استان را به خود اختصاص دادبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه از اوایل سالجاری تاکنون هزار و هفتصد و بیست و سه نفر از بیمه ورزشی برخوردار شده اند اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت‌های صورت گرفته در جذب جوانان و نوجوانان به ورزش مثمر ثمر بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق ادامه داد: این آمار در سه ماهه اول سال گذشته ۶۴۴ نفر بیمه شده بوده است.

ایزدیان با بیان اینکه از تعداد آمار اعلام شده بیمه شدگان ورزشی هزار دویست هشتاد و هفت نفر آقا بوده اند خاطر نشان کرد: ۴۰۴ نفر بیمه شده دیگر نیز خانم هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ابراز امیدواری کرد تنوع خدمات بیمه ورزشی بتواند به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی کمک کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و دیگر مسئولان شهرستان از بهسازی خانه شطرنج خبر داد.

ایزدیان در این نشست با اشاره به معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی یا حقوقی که در زمینه احداث، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی مشارکت می‌کنند گفت:چنانچه توجه به اجرایی شدن این قانون مد نظر قرار گیرد افراد بسیاری را می‌توان در حوزه ورزش و کمک خیری جذب نمود.

انتهای پیام/  غ

رتبه اول بافق در ساماندهی ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.