معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از افزایش ۲/۵ برابری اعتبارات ملی برای چهاربانده کردن محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در ششمین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری اعتبارات ملی برای چهار بانده کردن محور‌های مواصلاتی استان در حوزه راه و شهرسازی ۲/۵ برابر شده، گفت: در سال جاری اقدامات مناسبی را در بهبود وضعیت جاده‌های استان شاهد بودیم و امیدواریم این روند با سرعت و دقت لازم تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه پلیس راه نیز با افزایش نیرو‌های خود در فصل تابستان می‌بایست اقدامات کنترلی را برای مدیریت جرائم و ترافیک توسعه دهد، گفت: حضور جدی همه دستگاه‌ها در مدیریت حوادث رانندگی ایام تابستان باید تقویت شود چرا که هرگونه کوتاهی و قصور در این خصوص به قیمت از دست دادن جان و مال مردم تمام خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: متأسفانه در بحث ملی بیشترین تمرکز در صدور گواهینامه‌های رانندگی ارائه آموزش‌های درون شهری بوده و با توجه به اینکه علت ۷۸ درصد تصادفات انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه است که باید آموزش‌ها و موارد ایمنی لازم در رانندگی‌های برون شهری نیز ارائه شود.

امامی یگانه افزود: با تعیین شدن اولویت‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و بهبود وضعیت جاده‌های استان اقدامات پیشگیرانه لازم در محور‌های مواصلاتی انجام خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه نیازمند تشکیل تیم کارشناسی خبره از سوی سازمان راهداری برای بررسی حوادث و تصادفات محور‌های مواصلاتی استان هستیم، افزود: به دنبال یافتن مقصر نبوده و با همت عمومی و تلاش جهادوار، رفع مشکلات زیرساختی و بهبود وضعیت محور‌های مواصلاتی استان هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ح

اقدامات پیشگیرانه در حوادث رانندگی در اردبیل توسعه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.